Eksportas ir krovinių gabenimas

0 32

Prekyba ir eksportas tikrai įdomi tiems, kurie domisi Lietuvos būklę, ekonomikos rodikliais, tačiau įprastai tuo domisi nedaugelis ir nors tai ne pati įdomiausia sritis pasaulyje, tačiau net ir čia galima atrasti įdomių faktų, kuriuos žino tikrai ne visi. Lietuvos ekonomika sparčiai gerėja būtent dėl didėjančių teigiamų eksporto rodiklių, tai atneša pakankamai daug pelno. Kiekvienais metais eksporte sekasi vis geriau, o prie to ypač prisideda užsakymai iš Skandinavijos šalių bei labai patogi Lietuvos geografinė padėtis.

Vienas iš įdomesnių faktų apie krovinius ir eksportą yra tai, kad labai daug vairuotojų nenoriai vyksta į Skandinavijos šalis nors tai ypatingai gerai atsiliepia šalies rodikliams bei daromam pelnui. Negabaritinių krovinių gabenimas į Skandinavijos šalis yra ganėtinai sudėtingas ir taip yra dėl kelių. Įprastus krovinius yra vežti lengviau, tačiau pavojingesni, sunkesni ar didesni kroviniai gana didelis iššūkis, todėl kartais negabaritinių krovinių gabenimas atliekamas vandens keliais. Kalnuoti keliai yra itin nepatogus vairuotojams, kadangi išauga tikimybė, jog kas nors nutiks kroviniui, taip pat daug sunkiau suvaldyti didelę transporto priemonę, kai kelias nėra lygus. Negabaritinių krovinių gabenimas nėra lengvas procesas, ypač, kai maršrutas nėra itin saugus, todėl tokiais atvejais geriau pasitarti su specialistais, paslaugą teikiančiomis įmonėmis ir nutarti kaip su kroviniu elgtis būtų saugiausia.

Įdomu ir tai, kad galima vežti ir pavojingus krovinius, o jų pavojingumo lygis yra skirstomas į 9 klases. Kai kurių pavojingų krovinių vežti negalima, todėl kreipiantis į įmones dėl pavojingo krovinio vežimo visuomet pastebėsite, kad nevežami yra kroviniai iš pirmos, septintos klasės. Tokio tipo kroviniai yra labai pavojingi ir negabenami, kadangi pirmoji klasė reiškia sprogstamąsias medžiagas, o septintoji nurodo radioaktyvias medžiagas. Visos kitos klasės yra vežamos, tačiau tai taip pat ypatingo atsargumo reikalaujantys kroviniai, todėl nepatyrusiems vežėjams jų vežti nepatartina, kadangi tik patirties turintis vežėjas gali užtikrinti saugų krovinio pervežimą. Tarp likusių septynių klasių yra tokie pavojingi kroviniai kaip dujos, oksiduojančios medžiagos, degios kietosios medžiagos, toksiškos dujos bei degieji skysčiai.

Komentarai
Kraunama...